Pięć najzdrowszych nawyków, które każdy powinien wprowadzić do swojego życia:

Szklanka wody rano i wieczorem. Rano, kiedy wstajemy nasz organizm po nocy jest bardzo odwodniony. Zazwyczaj rano sięgamy po kawę lub czarną herbatę

, które jeszcze bardziej go odwadniają. Dlatego też warto zanim jeszcze przystąpimy do śniadania wypić szklankę wody. Picie wody przed snem zapobiega wysuszaniu błon śluzowych w nocy i poprawia jakość snu.

Warzywa/owoce w każdym posiłku. To chyba wiemy wszyscy, że zdrowa dieta opiera się w dużej mierze na warzywach i owocach. Należy tu też pamiętać o tym, że warzyw powinno być w niej o wiele więcej niż owoców. Każdy posiłek, który jemy powinien być zbudowany w dużej mierze na warzywach i owocach. Zapewni nam to odpowiednią podaż witamin i minerałów, błonnika i antyoksydantów.

Jedz śniadanie. Wiem, że ta porada jest powtarzana wszędzie wokół, jednak wciąż bardzo wiele osób ją ignoruje. Pamiętajmy, że podstawą dobrze działającego metabolizmu, dobrego samopoczucia i sprawności psychicznej i fizycznej jest prawidłowa dostawa energii rano.

Regularnie spożywane posiłki. Nie martw się, jeżeli wydaje Ci się, że 5 posiłków w ciągu dnia to dla Ciebie cel nieosiągalny, wprowadź 4. Po prostu naucz swój organizm pewnej regularności. Wtedy będzie wiedział kiedy się spodziewać dostawy energii.

Sport jako sposób na redukcję stresu. Zamiast sięgać po używki zacznij uprawiać sport. To też uzależnia, ale z dużo lepszym skutkiem dla Twojego zdrowia!